fredag 10. februar 2012

Vintage-smykker




 Kreativiteten blomstrer, - og ikke bare rosene!
Har begynt å lage noen nye smykker nå - i  vinatgestil - men de er ikke helt ferdig ennå.
(Ideen fikk jeg etter å ha besøkt tineskreativehjorne.com.)

Jeg har så mange ideer jeg bare må prøve ut!
Kanskje havner de om litt i bloggbutikken min.

Nederst til høyre er et bilde av et hjemmeprodusert ull sitteunderlag som er strikket og senere tovet i maskin. Gir behagelig varme for stumpen og er kjekk å ha med på tur eller til bruk i kjøkkenkroken når Dronningen skal drikke sin kaffe!
Jeg har laget mange sitteunderlag; i ceriserosa, lys rosa, lys turkis, turkis, lys grønn og lime! For det er ikke bare Dronningen som må holde stumpen varm, det må også resten av familien/evt.gjester.

Elsker disse spreke glade fargene!


;-))
Har du noen spennende prosjekter på gang for tiden?

   

1 kommentar:

  1. Så herlig! Jeg blir også veldig glad av spreke farger!

    Her skal det syes gardiner til tv-benken i helgen.

    Riktig god helg! Klem fra Livy

    SvarSlett