søndag 26. februar 2012


 God morgen!




Tidlig morgen i Dronninghuset.
Lang frokost, nydelig kaffe, en avisrunde på nett, litt blogging... (og selvsagt en titt innom hos dere, mine  bloggvenner ;-))

- ro og fred i hjemmet!

Må nok ut og kjenne på finværet i dag også! Så herlig vær nå om dagen og jeg suger til meg solstrålene, lyset, fuglekvitringen og duften av VÅR i luften....
- og å trimme litt er absolutt ikke det dummeste man gjør heller!


Ønsker alle en herlig søndag, - den siste i februar! 
 "Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet. Sol, bare sol!"

Har du solskinn i dag? 

 Tove


4 kommentarer:

  1. God morgen til deg også ;)

    GUlvet vårt ute i entreen er fra Gerfloor og du kan finne linken her http://www.gerflor.no/gulv-for-hjemmet-ditt/produkt-side/texline,327.html

    Vi har det både på badet og i entreen,to forskjellige typer da men sterkt og lett å holde rent ikke minst ;)

    Fin søndag til deg!

    SvarSlett
  2. Hei:-)
    Så koselig å få kommentar av deg. Jeg visste heller ikke at du hadde blogg, jeg husker deg godt! Det fatet og teppet har fått et fint og godt hjem nå:-) Blir trivelig å hilse skikkelig på deg neste gang du er innom:-)
    Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  3. Herlig sol her også :) Vi har vært ute på en lang tur, det er så godt :)

    Ønsker deg en flott søndag
    klem klem

    SvarSlett
  4. God kveld til deg ;) Håper du har hatt en nydelig dag i solen - og at du har kost deg med vårstemningen som er nå. Er det ikke nydelig ute, nå er det like før det begynner spire...jeg elsker denne tiden av året! :)
    Her har vi vært mye ute i dag - gått ned, sammen med barna, til stranden og bare kost oss med å være ute i den friske luften :)
    Du, det serviset ditt - jeg har dessverre ikke noe info å dele med deg, men det var vakkert :))
    Ønsker deg en flott start på uken! klem

    SvarSlett