torsdag 2. februar 2012

Gamle skatter



 Den gamle lampen er et bruktkjøp og den er i god stand. Liker lysmansjettene i glass og de små prismene som henger på den. 
Opprinnelig var den i messingfarge, men jeg malte den (egg?)hvit for flere år siden da jeg syntes det var finere på denne veggen i hvitstua.


Ettersom jeg kun har en slik lampett passer den godt mellom de to høye vinduene som står tett i tett på denne stua.
Over lampetten har jeg to bilder også kjøpt på bruktmarked. Det øverste er jeg spesielt glad i. 
Det har en håndskrevet historie - sirlig skrevet med blekk - om Jesus, Marta og Maria på baksiden av bildet og er skikkelig gammelt.

Ble kjempeglad da jeg kom over det!!! 
En skatt i mine øyne! ;-))

Har du noe du har et speielt hjerte-forhold til, - noe du har kjøpt på loppis el lignende?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar