lørdag 4. februar 2012

Memories



 Dette var fjorårets aller siste blomster plukket inn fra haven laaangt utpå høsten.
Vet med sikkerthet at jeg skal ha erteblomster i haven i år også, deilig velduftende lys rosa erteblomster som klatrer på staurer og you name it! De er så villig, blomstrer lenge og dufter himmelsk!

Hmmm, gleder meg allerede!

Ble forresten ingen cupcakes bakt av meg i dag, men gulrotkake er snart ferdig til å haes krem på....
Og litt strø, kanskje?
Namnam det også. 
 
Men først blir det pizza!
 Ha en kjempekoselig kveld alle sammen!
 
Hva spiser dere helst en lørdagskveld?
Noen favorittmat?

2 kommentarer:

  1. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh så vackert drömmer ,mej bort till sommaren!
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  2. Blomkarse har hærlige, friske farger og det beste av alt er at de er så villige! Ser du spør meg om hvordan man kjøper mer plass. Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg- det som skjedde med meg var at når jeg prøvde å legge til en gadget på siden for å legge inn bilder av Giveaways fikk jeg melding om at jeg ikke hadde mer plass. Så da var det bare å følge det som kom opp på skjermen. Jeg hadde ingen problemer med å legge deg til i bloggrollen min nå.
    Hilsen Sissel

    SvarSlett