mandag 20. februar 2012

Gjemt, men glemt?




Med Morsdag, Valentinsdag og Fastelavenssøndag tett etter hverandre kan det fort bli "overdose" av snop og søtt... om man er svak for det.
 Heldigvis er jeg ingen utpreget søtmons (Liker bedre det salte, og velger brødmat fremfor bløte- og søte kaker...) Og det er veldig fint med besøk/gjester som kan bidra med å tømme slike godteskåler litt fortere enn normalt.




Superviktig er det også å ha på et lokk. Spesielt om det er et "diamantlokk." 
Kamuflasje kalles det. "Ute av syne ute av sinn," sies det jo.
Men, - funker det?

Det er jo flere her i huset som potensielt kan fristes over evne. Kjenner flere jeg. Uten å nevne navn.
Så med lokket på plass får jeg vel bare si; 

Time will show!


3 kommentarer:

  1. Heldig du som heller vil ha mat, fornuftig:O) Jeg skulle ønske jeg ikke likte så mye forskjellig snop, for ja takk lit av hvert;O( Ønsker deg en fin mandag og en strålende uke, klem

    SvarSlett
  2. Heisann! =)

    Ja, her òg har det gått i bursdaga i fleng i februar! Eg er heller ingen kakemons, men litt sjokolade klara ein no alltids å hive i seg. =) Eg har ei liknande skål, og eg er kjempeglad i den! Ikkje berre er den lekker å sjå til, men den gjer jo at sjokoladen kan stå over tid uten å bli nedstøva. =)

    Ha ein fortreffelig mandag! =)

    Hilsen Bente

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som ikke er glad i søtt. Jeg er altfor glad i det søte, så den skåla hadde nok ikke vart lenge her, nei.

    Klem Bente

    SvarSlett