torsdag 2. februar 2012

Fra bøttebalett til ballerina-nykker


Da er helgevasken unnagjort og hva kunne passet bedre enn enn liten svingom på stuegulvet, 
- gjerne av det mer grasiøse slaget (se balletdanserinnen der bak...)

Herlig med duften av nyvaskede gulv, ikke sant?! Jeg bruker litt Handy i bøtta til gulvvask, av og til tar jeg en dæsj av Durance sitt vaskemiddel for gulvvask i stedet...  
Da dufter det regelrett himmelsk; vidunderlig RENT og FRISKT! Durance er absolutt best på duft!


Det dufter rett og slett HELG når gulvene er støvsuget og vasket!!

Hva bruker du til rengjøring, bare vann og mopp (mange sier det er det beste og sunneste for inneklimaet) eller grønnsåpe og gulvklut/langkost???
Vært gøy å høre fra deg om det!

 Men nå,en caffelatte på meg, - har fortjent det!




Disse krusene fra GreenGate er flotte å se på og gode å holde rundt når man drikker noe varmt! 
Liker også mønsteret her.... og trykket inni.


Og du, husk å legge igjen noen ord om DIN gulvrengjøring da, - om du vil?



1 kommentar:

  1. Jeg vasker alle tregulv med grønnsåpe og nal. Mobb gjør ikke gulvene skikkelig rene. På kjøkkenet bruker jeg Ajax og litt salmiakk(krutt) men det er fordi vi har hundene mest der og da må det krutt til he he.
    Mopp er nå dritt å vaske rent med, men perfekt til å få opp støv og smårusk.
    Det var dagens vaske info :))
    I morgen er det fredag og da må jeg vel i kostevalsen igjen.
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett