lørdag 11. februar 2012

Blått til lyst *smil*


Jeg har i mange år samlet på porselen i blått/hvitt, funnet litt her og litt der på loppemarkeder/i bruktbutikker, alt i forskjellige merker og med "ymse" motiv. 
Har lyktes å få tak i noen asjetter/tallerkener/kopper og skåler, men det er mest to av den sorten, tre av den, fire av ditt og bare en av datt *ler*  Altså ikke noe å dekke et festbord med!
Mer ala "sop i hop" dette!

Slik som koppen til høyre som er en ENKLING, merkeløs og ganske sikkert ikke noe ettertraktet samleobjekt. 
Den koppen er allikevel min favoritt kaffekopp *smiler* (for vanlig kaffe) og jeg skulle svært gjerne hatt noen flere, så om noen har å avstå, blir jeg kjempeglad. 

Rart med dette, noe treffer hjertet - og det trenger ikke være det mest kostbare eller flott heller - og blir der!

Ta kontakt om du kan hjelpe meg!



Og
ha en riktig fin lørdag alle sammen!


5 kommentarer:

  1. Det var en nydelig kopp du hadde funnet deg :) Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med flere. Husker de tallerkenene fra barndommen- min venninne hadde slike og jeg syns alltid de var så fine :)
    hilsen Sissel

    SvarSlett
  2. Åh så lekkert! Blått hvitt er så vakkert!

    Takk for at du deltar i mitt gavedryss, tvitvi!

    Innom for å ønske deg en fortryllende helg.
    Fabelaktigklem

    SvarSlett
  3. Nydelig med blått og hvitt service... har en lignende kopp her i butikken.. ikke samme mønster.. den jeg har er engelsk med landskaps mønster . Ta kontakt hvis du er interessert..

    Ønsker deg en fin helg

    Kerstin

    SvarSlett
  4. Å blått er berre vakkert!!

    God helg og God morsdag :-)

    SvarSlett
  5. Underbart porslin :)
    å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    förra veckan var det 111 fina bloggar med.....
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett