søndag 12. februar 2012

Morsdag


God morgen og god MORSDAG !

Dagen startet med frokost bestående av Ingers rugbrød og en god kopp kaffe for meg.
Kom ned til peisovn som det var fyrt opp i, det var godt og varmt i stuen, levende lys var tent og en  hyggelig oppmerksomhet fra gutta boys sto og ventet på meg! Koselig!
Sånt rører en mammas hjerte ;-)



Her kommer vel guttene hjemom i dag på kaffe og kake, den ene med sin samboer. Blir koselig å samles!

Jeg håper denne dagen, morsdagen, blir en fin dag, og er du ikke mor selv bostavelig talt, så husk at du allikevel kan ha en mors omsorgsrolle for noen av dem du omgåes med, enten i arbeidssituasjon eller på fritida. Kan hende er nettopp DU den personen de forbinder med noe trygt og usigelig godt;  det vi forbinder med en morsfigur.

Så hurra for ALLE kvinner som har et varmt hjerte, som daglig ser og dekker behov til dem rundt seg, ja som har et hjerte med plass til flere enn bare sine aller nærmeste!


Setter stor pris på dere som er innom hos meg og legger igjen koselige hilsener, tusen takk!
;-) 

varm klem TOVE

Legger ved et par videosnutter med Whitney Housten som så tragisk og alt for tidlig døde i går, kun 48 år gammel. Hvilken Gudgitt stemme hun hadde! Og så mange vakre sanger som er kommet fra henne!
Jeg synes det var en trist nyhet å lese (på nettsidene) at hun er borte.

Hvem kjenner ikke denne; I will always love you...



Hun har så absolutt ikke hatt et enkelt liv, men hun viser - i denne sangen som jeg her legger ut - at hun midt oppe i alt hun slet med fant styrke i troen på noe utenfor seg selv....
og godt er det!

* RIP *


3 kommentarer:

  1. Kjempeflott innlegg:O) koselig å stå opp til noen som har gjort en innsats for deg:O) Jeg har laget en fotoutfordring inne på skipperfruasfotoblogg.blogspot.com temaet er morsdag. Og du er hjertelig velkommen til å bli med. Ha en fin morsdag, klem

    SvarSlett
  2. Happy mammadag!

    Så kos å våkne opp til frokost :)
    Håper dagen fortsetter like flott som den startet og kos dere masse med kaffe og kake :)

    klem klem

    SvarSlett
  3. heisann Tove :) Så hyggelig kommentar du la inn. den gjorde meg så glad. tar til meg lykkeønskning om helsen min :)) Håper du har det bra. At du blomstrer i vei ... ser du krerer smykker ... du er veldig flink :) la meg til som følger. Trodde jeg var men... ellers må jeg si at du er flink til å blogge !!
    Stoooor varm klem :))

    SvarSlett