torsdag 16. februar 2012

Gammelt og nytt



 Dette bildet står på en hylle i karnapprrommet...... også det et bruktmarkedkjøp.
Liker godt at det er i sort-hvitt. Motivet er følsomt og yndig. Rammen er enkel, slik den i mine øyne bør være. 

Bukken til høyre er laget av en brukskunstner fra Nord-Østerdal (tror jeg) og kjøpt på Bifrost (salgs og utstillingslokale ) på Os (Mellom Tolga og Røros) Anbefaler de som kjører den veien å stoppe opp og stikke innom Bifrost, for det er masse fint der fra mange dyktige kunstneres hender! 
Bukken har "en beholder" på ryggen med plass til f.eks. en blomst, godteri eller noe annet, men det kommer vel ikke så godt frem. Teksturen er røff og fargene fantastisk, det synes jeg er flott!
Må være litt rufsete selveste Bukkene Bruse, det kler ham!
Den lille raringen; den blå-gule fuglen ytterst til venstre i bildet, er også gammel. LIKER!

 


Og så var det en av mine yndlingsplanter igjen; Pletter i luften heter den vel. Akkurat passe søt.
Og så tåler den å bli litt glemt. (Kremt kremt. Det skjer nemlig hos meg. Av og til)


Høres vel ut som om jeg har mest brukt og gammelt....
hm, - kanskje jeg har det? 
*smiler*


2 kommentarer:

  1. Vad fint du har det! Underbar ros här till höger!!! Trevlig helg! Anna

    SvarSlett
  2. Så nydelig og fredfult.

    Ha ei flott helg

    Klem Bente

    SvarSlett