mandag 27. februar 2012

Gir meg ikke


Jeg gir meg ikke så lett i mitt forsøk på å få vite litt om dette serviset som jeg hadde et innlegg om i går.
 Merkelig om INGEN i hele tatt vet noe som helst om det, så jeg håper videre jeg *smiler* 
Kan hende de som kunnskapsrike på dette området ikke var innom hos meg i går? Håpe håpe.

I am not giving in! 




Ellers så snør det heftig her i dag, knapt så jeg har noen utsikt at all, men det er helt ok. Slik er tiden vi nå er inne i; frem og tilbake værmessig, men uansett går det bare en vei; mot VÅR!
 Og humøret, ja, - det er bra!


Ønsker alle en riktig fin ny ukesart!
Nå kaller pliktene!

2 kommentarer:

  1. Hei Tove!
    Da vi ryddet, solgte og ga bort etter min svigermor googlet vi diverse varer, tok bilder og viste div brukt/antikkhandlere for å få en prisantydning. Det vil nok gi deg en bedre prisantydning enn å spørre her.Du kan også sende en mail til feks Familien, de har en antikkekspert i redaksjonen.Lykke til.
    Ha en super mandag!
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Vet ingen ting desverre!
    Men har du søkt på google?
    fant en side med mye forskjellig Arabia..
    der hadde de mitt servise ihvertfall.. Saara heter det...

    http://picclick.com/Pottery-Glass/Pottery-China/China-Dinnerware/Arabia/

    Ha en NydeligFlott mandag.. håper du finner ut av det!

    SvarSlett