onsdag 29. februar 2012

Rosa må det være


Idag er jeg i kjempebehov av ROSA, lyst og lekkert, så da tar jeg hva jeg har: et bilde av en cerisefarget sommerkjole og en dus-rosa silkerose ;-))

Så fikk jeg det behovet dekket!

 Her er det nemlig grått  G-R-Å-T-T  i dag og meterologen sier det kan komme opptil 80 mm nedbør neste døgn. Vel vel, behøver ikke bli så ille da! Kan hende lavtrykket dreier unna eller passerer lynraskt!
 Hvem vet? Håpe håpe! Og så er jeg heldigvis ikke uteligger, så da skal jeg ikke klage!


 Når helgrått ute, desto mer viktig å omgi seg med glade freshe farger innendørs.
 Det går jo mot vår og sommer, barlegger og flagrende kjoler selv om regnet iblant høljer ned i bøtter og spann. Viktig å huske det, og ikke bli deppa!

Det er ikke alltid så mye som skal til for å få frem smilet. En dæsj farge på leppene kan gjøre susen. Selv har jeg en helt spesiell rosa leppestift som bare er helt unik!
ROSA leppestift må nemlig Dronningen ha når hun skal pynte seg og være fiiin (Denne leppestiften, som jeg bare elsker, er fra L`Oreal... myk som krem og herlig på leppene! Serien heter Color Riche. Beste leppestift jeg har brukt, - ever! Anbefales!) for Dronningen har funnet en superlekker farge i serien som hun bare vet hun kler  ;-) 
Ikke så mye som skal til for å få opp humøret hos Dronningen!
En dæsj ROSA leppestift,  - et voila!


I dag er det forresten Skuddårsdag; den 29. februar. 
Noen som har tenkt å FRI i dag?
 Ikke enkelt å komme seg unna om damen frir i dag, vet du...
Spent på å høre om noen har fått JA fra sitt livs utkårede!


Ha en fin dag!
Klem 



2 kommentarer:

  1. Härligt med en sån rosa dag, har man behov av det då får man tillfredsställa sin behov så är det bara.
    Kul att du vill vara med i min lilla give-away.
    Jag håller tummarna för dig!
    Ha en skön dag.
    Kram Gerda

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!
    Rosa er flott, ingen tvil om det!!!!
    Her er det sol og skikkelig vårstemning ute!! Herlig!!

    Fin dag til deg:-)))))
    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett