onsdag 1. februar 2012

Sol ute, sol inne



Hei, tenk i dag er det 1. februar og jeg synes det er helt topp at vi nå beveger oss inn i måned nr. to i 2012. ;-) Ett steg nærmere vår og sommeren. Det liker jeg!

Jeg blir så glad når solen kaster sine stråler inn gjennom stuevinduet......
Så får det heller stå sin prøve at det ikke er nypusset.


  

Se så fint de leker med gardinene.
Denne lysekronen er jeg bare så glad for at vi har. Den er stor og den er fantastisk vakker med levende lys i to etasjer, fugler, speil, prismer og lenker......

Noe av stæsjet er satt på av meg. 
Jeg liker at den er litt "frodig dekorert". Ettersom den er røff i seg selv tåler den litt "krimskrams" og sølvfuglene og speilene er med og skaper en herlig kontrast. Synes jeg. Og så gjør de lysekronen litt mer "uhøytidelig".... om man kan bruke en slik betegnelse. Fuglene har vi forresten fått mange positive kommentarer på, - de er flotte da! Og så lokker de frem smilet! : )
Vi blir alle sammen så vakre når vi smiler, - ikke sant?

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet. Sol bare sol! 
Jeg håper det blir masse sol og finvær denne måneden!
Og at våren kommer ekstremt tidlig i år!


Og dere, husk å kikke innom SignePling-bloggen med herlig 

gi-bort ✶ giveaway


Herlige lysestaker i de lekreste farger!
Hvem vil ikke ha disse?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar