torsdag 9. februar 2012

Chill Norway


 Chill Norway spring/summer 2012 er ute med en katalog som viser nytt som kommer i butikkene, og det var et par ting der jeg godt kunne tenkt meg til sommerens garderobe; et par riktig så sommerlige og feminine kjoler *smiler* 
Vil dere se?



 Sjekk det flotte mønsteret og de søte detaljene i denne hvit/lyseblå kjolen til høyre, - very nice! 
Dette må det nærmeste man kan komme en midtsommernattsdrøm



 Søte detaljer, ikke sant? Sommerfugler og fugler....
Kjolen til høyre er litt enklere og helt topp i mine øyne, jeg liker både fargen, stoffvalget og ikke minst fasongen veldig godt. Hadde jeg fått valget ville jeg muligens endt opp med denne. Den er kan hende litt mer anvendelig til all round dagligbruk, eller?



En søt pusekatt fikk også være med i katalogen....

Likte du noen av kjolene, i tilfelle - hvem av dem likte du aller best?


T;-)ve

5 kommentarer:

  1. Nydelige kjoler, Så deilig å drømme seg litt vekk til sommer og sol:O) Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  2. Tack för din trevliga hälsning, vilka vackra kläder du visar, ha en bra dag och hoppas vi hörs igen, kram VIOLA

    SvarSlett
  3. Likte den blomstrete jeg. Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Kender du RETRO elkedel fra LACAFETIERE.

    SvarSlett
    Svar
    1. HEI,
      forstår ikke helt det du skriver, kan du utdype dette spørsmålet litt nærmere?
      evt. nettadr.
      TOVE

      Slett