lørdag 19. november 2011

Svibler og grøftegran


Disse bildene er fra i fjor bare så det er sagt. Jeg har egentlig tenkt å vente til advent med svibler, men .... ikke sikkert jeg holder fast ved egentlig så mye lenger *smil.*  Svibler er så enkle, så dekorative, og jeg elsker å pynte med dem. Jeg liker de hvite aller best.
På tide snart å finne en grøftegran eller to også, og sette i vann i Norgesglass. For det må jeg ha på plass når adventstiden starter.
Det nærmer seg jo, det nærmer seg fort nå....

Her regner det i dag igjen... fint småregn; yr.
Men jeg, jeg tar det med ro og koser meg innendørs fra morgenen av, så jeg blir ikke våt i håret. 
Ikke for det, jeg er jo vannfast og tåler litt regn. Hi-hi. Vannfast er vi jo alle...

 Hva gjør dere i dag da?
Hjerte-hilsen - fra meg til deg!

1 kommentar:

  1. Hei:)

    Ja svibler er så fine å dekorere med, synes det er koselig å ha de en stund før jul også jeg da.. det er så koselig å pynte opp mens vi venter og gleder oss til jul:)
    Ja buret mitt er egentlig til å ha lys i, men det går fint til andre ting også:)

    Ha en fin kveld!
    Klem Line E.

    SvarSlett