onsdag 16. november 2011

Lysfat-utfordringen

Maia med bloggen Fabelaktig har utfordret oss til å vise vårt lysfat
Jeg har flere lysfat stående rundt omkring i huset, men slenger meg på med disse bildene av ett av dem


På et gammelt  "sølv"-brett funnet på et eller annet marked står noen lysglass, ett med stett og i fattigmannsølv og to små telysglass. Videre ligger tre gamle bøker der, riktig gamle bøker, kjøpt på bruktbutikk, tror jeg det var. En vakker bunt med lekre lys, et duftkremmerhus (hmmm... dufter SÅ godt!) og en hjemmedekorert fyrstikkeske ligger også der, - den er kjekk å ha for hånden når lysene skal tennes... 
 En liten heklet duk ligger også på brettet.
En plante oppi et glass-stettfat syntes jeg også skulle få være med på dette stillebenet, - planter skaper liv og jeg liker utseendets dets; litt rufsete. Aner ikke navnet på planten....

Det er maiaslilleverden.blogspot.com som kom med oppfordringen om å vise lysfat,
så stikk gjerne innom hos henne....

Tove

4 kommentarer:

  1. For ett fabelaktig bidrag! Herlig at du deltar.

    Fineste kvelden til deg, søte!
    klem

    SvarSlett
  2. Ditt lysfat er nydelig!!
    En fin kveld ønskes deg:)

    SvarSlett
  3. SÅ koseleg lysfat du har1
    Tenner mykje lys no :-)

    SvarSlett
  4. Kjempe flott sølvfat, og lekkert pyntet. Og nå gleder vi oss til å pynte til jul. Det er jo litt mere dill og dall da:O) Ha en fin kveld,klem

    SvarSlett