mandag 21. november 2011

Den gode hjelper


 "Hm, lurer på hva det er "matmor" holder på med her. Hva er dette for noe merkelig? Det går rundt og rundt.... Kanskje hun trenger litt hjelp av meg for å få stoppet den der greia...?


  Her må jeg jammen ta i. Huff, - den sitter bom fast jo! Hardt er det også.......!


Æsj! Dette gidder jeg ikke. Bare træl. Disse greiene får hun stulle med selv....Vil ikke ende opp med gebiss heller. Jeg melder pass!"


Eldstesønn i huset sier: "Sheeba, the crazy cat!"
 Jeg sier bare: "Ingen over, ingen ved siden."

Hva sier du?

2 kommentarer:

  1. Hehe, stilige Bilder! Takk for besøket hos deg, og ses innom hos meg?

    SvarSlett
  2. hihi! Såå søt!

    I kveld skal jeg og mannen kose oss med ribbe. Gleder meg!
    Fineste ukesstart til deg,
    maiaklem

    SvarSlett