søndag 6. november 2011

Deilig søndag

(bilde er fra i fjor ;-))

Så er noen meget travle dager vel overstått og man kan senke skuldrene igjen. 
Gårsdagens lille happening - salgsutstillingen jeg tidligere har nevnt for dere - ble vellykket og selv om vi nok hadde ønsket enda flere besøkende innom, så ble det en veldig fin og trivelig dag. Folk storkoste seg og jeg har inntrykk av at de som var med er fornøyd med salget!

Artig med all positiv respons på englene/dronningene jeg hadde tatt med, -sånt varmer!

Neste år håper jeg å kunne få med noen damer litt mer på min egen alder (og svært gjerne yngre!) og med litt andre produkter enn det vi hadde i år (da årets arrangement ble et "hurtigarrangement de luxe" og besto av mye godt det jeg kaller for tradisjonelt husflidsprodukter. Ikke noe galt med det, men slike messer er det jo veldig mye av over alt før jul, iallefall her i distriktet.....) Det JEG primært ønsker ha med er ting og tang/produkter som apellerer til damer fra 20 - 55 år ++   for INTERIØRinteresserte damer.

OM det sitter noen kreative damer rundt omkring i Trøndelag som vil være med på en førjulshappening  neste år, ta kontakt, så kan vi så smått begynne å planlegge en litt større "happening" her i fylket i starten av november neste år....!! Det hadde vært toppers, ikke sant?

IKKE NØL - men meld fra om dette kan være av interesse for deg! 
Ja, - det er tidlig å tenke på NESTE år allerede nå, og langt frem i tid, men lurt å koble sammen de som kan være interessert i å bidra/ være med, tror jeg! Jeg kunne godt tenkt meg noe ala det Prinsesse Elin  (sjekk bloggen hennes) og "hennes gjeng" får til. De er kjempedyktig og har masse spennende og flotte ting for salg, og et meget variert utvalg. Og de jobber med forberedelser laaaaang tid i forveien....
;-))
 
Nå er det imidlertid cupfinalekamp på TV`n, men skal innrømme at jeg bare kaster et raskt blikk på skjermen en gang i blant, da Rosenborg jo ikke er med i år......  Snart er det også middagstid her i huset, - eldstesønnen kommer og da må mor servere noe GODT *smiler*

Hva har dere gjort i helgen da?

Klem Tove

3 kommentarer:

  1. så kjekt med messe..
    det er berre å planlegge, eit år går fort ;-)

    -fortsatt god søndag-

    SvarSlett
  2. Här var det juligt värre, så fint det ser ut. Men jag förstår att det hade varit trevligare med lite olika saker till salu.
    Vilken fin ängel du har gjort här intill. Helt underbar är hon.
    Hoppas du får en fin vecka.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  3. Kul att du vill vara med i vår utlottning:)
    Önskar dig lycka till;)

    Kram från BjörkeVävstuga

    SvarSlett