fredag 18. november 2011

Full-fart-helg



  Disse to figurene kommer også fra boken Sjarmerende Jul.
Hvem liker du best, den lille piken eller nissen?
Jeg er ingen nisse-dame, men denne karen er jo både blåøyd og søt da.... ikke sant?

Fredag! Hvilke planer har DU for helgen da? 
Vår helg blir travel med masse på programmet; juleverksted for noen jenter, festligheter - og arbeidsoppgaver (på hjemmebane. Tror de oppgavene er mer trivelige førjulssysler egentlig....) 
Altså en kominasjon av utfordringer og moro *smiler
Men jeg kikker nok innom bloggen noen småturer. Så mye fint å se rundt om på bloggene nå.....
klemklem

3 kommentarer:

  1. Jeg syns nisser er skumle - mulig jeg ble skremt som barn ;)

    Helgen skal tilbringes i Trondheim bare jeg og mannen - gleder meg :)

    Fabelaktig helg til deg og dine!
    Koose dere og nyt den!
    Det skal jeg :)
    klem

    SvarSlett
  2. Likte best pikeansiktet :)
    I helgen skal jeg ha besøk av kommende svigerdatter, dre i bursdagsselskap, og på søndag skal jeg på bloggtreff i Den Grønne Baljen.
    Gleder meg!

    SvarSlett
  3. Heia. Både jenta og nissen var nu søte da.

    De arkene jeg har brukt på boksen, kommer fra ei blokke med forskjellige motiv, kjøpt på Panduro.

    Ha ei fin helg

    Klem Bente

    SvarSlett