lørdag 26. november 2011

Hjertelig

 (Bilde fra boken Juletid)

Superrask svipp innom bloggen, kortvisitt hos noen av dere for så å legge igjen en bitte liten, men HJERTLIG, hilsen til dere alle sammen en lørdagskveld helt på tampen av november... 
Travel helg for meg dette med masse på tapetet.
Sterkere tilbake i morgen ,-)  tenker jeg. 

Håper dere koser dere, tenk -  dette er kvelden før 1.søndag i advent!
Her er Berit (ekstremvær/skikkelig storm) dratt videre og godt er det. Hun bråkte fælt i natt....

Klem klem

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas du har en fin första advent.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  2. Flott bilde ,)
    Klart du kan, jeg sender med posten ,) Jeg tar 45 ,- pr stk. Disse er laget av Salige Lavendel og de er så nostalgiske & vakre ;)
    Send meg bare en mail: landligehjem@hotmail.no
    om hvor mange du ønsker ;)
    NYT 1 advent og godt "Berit" har dratt sin kos!
    Klemmer Anki

    SvarSlett