torsdag 24. november 2011

Fristelser for en kjøkkensjef....


Akkurat NÅ kunne jeg godt tenkt meg sitte ned med en god kopp kaffe og et Anton Berg marsipanbrød........ og kanskje et koselig magasin.
Men det skal jeg ikke. I dag stekes ribbe her i huset og da må man følge med så den blir perfekt, eller iallefall så bra som mulig. Farlig å legge lista for høyt (he-he) men har jo stekt ribbe noen ganger før da, så tror det skal gå bra! Det dufter NYDELIG her nå skal jeg hilse og si deg! 
Dette er forberedelser til julens middager, og akkurat nå er ribbe nr. 2 i ovnen. Sprø boblende svor må det være, så håper det går fint med nr. 2 også. Veldig lett at den blir brent, så må passe ekstra godt på når svoren skal bobles opp. Kunne vært tatt ut bitte litt tidligere den første, ser jeg, men det gikk heldigvis bra! Puh!

  (Merkelig at lyset ble så forskjellig på bildene.... ,-)

Nammis med ribbe! Ikke sant?
Gleder meg VELDIG til deilige julemiddager!!! Mmmmmm ,-))

Har du startet med forberedelser?

1 kommentar:

  1. Nope! Her lar vi oss ikke stresse opp!
    Svoren din (ribba sin) ser deilig ut da! ;)

    SvarSlett