tirsdag 25. oktober 2011

Ull er ikke tull



 Ull er ikke tull.
Her i huset har vi begynt å forberede oss på vinteren som lurer bak hjørnet. Bedre føre var ....
Nye tøfler og ullsokker er kjøpt inn og i dag var jeg innom MEGA og kjøpte de deiligste trøyer i herlig ull/silke-blanding, nå til 40% rabatt, til meg selv. 
Løp og kjøp, sier nå jeg, for om du er en "frøssenpinn" (østerdalsdialekta sitter ennå som den skal. YeZZ!!!) så gjør du lurt i å skynde deg. Disse trøyene er bare helt supre. Ikke klør de heller. Lett og luftig. Og varm!!!
Her i byen var de allerede utsolgt for mange størrelser, ja det meste innen trøyer for damer var revet bort, men jeg sikret meg 2. stk med lange ermer, og er strålende fornøyd. (I følge butikkpersonalet var det visst usikkert om de fikk inn noe mer også.) Kjøpte noen i fjor også jeg, så har heldigvis flere å skifte mellom.

Tilbudet startet i går, og så er det nesten tomt på trøyer allerede i dag, tirsdag.... !  Utrolig. Tydeligvis et populært tilbud hos mange. Her må man bare være på hugget når gode tilbud dukker opp.
Stillongser, truser, sokker mm. er også på tilbud. Likeså massevis av flott undertøy (i de herligste farger ;-) for barn, så dere småbarnsforeldre kan gjøre noen skikkelig varp om dere er interessert. 
Julegave-ide...?

Tenkte bare jeg skulle tips dere *smiler* 
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar