lørdag 29. oktober 2011

"Bonus-time" i natt...


Så er det tid for å flytte klokken 1 TIME TILBAKE (mot sommeren) igjen, for nå i natt er sommertiden over for denne gang!
Mine to gamle vekkerklokker står, ikke fordi de er ødelagt, men fordi de ikke er i bruk og derved ikke er blitt trekt opp. Jeg synes de er kjempekoselige, - de rett og slett oser av nostalgi.

Tenker jeg stiller mobilen min FØR jeg legger meg i kveld, så våkner jeg til RIKTIG klokkeslett i morgen tidlig. Det er jo en del klokker/ur som må stilles hos de fleste av oss.
En time lenger skjønnhetssøvn i natt altså, så det blir vel masse vakre (enda vakrere) folk å se i morgen.... eller hva tror du?

God natt og sov godt!
T ;-)ve

1 kommentar:

  1. Hvis du har stilt mobilen din blir det vel feil klokkeslett,- den stiller jo seg selv! Ihvertfall gjør min det... Elisabeth

    SvarSlett