søndag 23. oktober 2011

Lucky me, jeg vant!

(Bildet brodert av meg for flere år siden.)

Lucky me!  

Gjett om jeg er heldig! Fikk nettopp beskjed fra LineKatrin Moe (linekatrinmoe.blogspot.com) om at jeg er den heldige vinner av en nydelig rød fugl som hun har laget. LineKatrin er en utrolig dyktig illustratør og lager de vakreste og søteste bilder (tegning/maling).
At jeg ble vinner av den RØDE fuglen - og ikke den gule - var ekstra gøy, for jeg har fått mer og mer sansen for rødt i interiøret (les tidl. innlegg av meg).
Tror en engel må ha vært i aksjon jeg *smiler*

Skal vise dere bildet så fort gevinsten er ankommet. 
(Kan ikke dette med å linke.....ellers skulle dere fått sett den morsomme fuglen umiddelbart)

Tusen takk LineKatrin, - takk også for gode ord! De gleder hjertet!
;-)
Morsomt å ha vunnet på din give-away!
 klem Tove

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med premien :)

    Så skjønne, sjarmerende engler du lager!

    Klem fra Maia

    SvarSlett
  2. Gratulerer med premien!

    Du spurte om fugle-stickersene - jeg la inn link i kommentarfeltet inne hos meg, håper du har sett det:)
    Ha en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer såååå masse med premien!! Herlig å vinne!
    Nydelige engler du lager! Flott!
    Ha en fiiin dag!
    Klem fra meg i Svingenhuset!

    SvarSlett