mandag 24. oktober 2011

Killebukken min


Først av alt tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på englene jeg viste dere forleden dag (det varmer!) og gratulasjoner med give-away-gaven!
Travle tider her i dronninghuset for tiden, både inne og ute. Nå når det er fint vær prøver vi å få gjort unna det som kan gjøres av hagepuss så slipper man lettere unna til våren, men TTT, - du verden hvor mye tid som går med når man har stor hage! Og,- det blir fort mørkt ute også nå.

Tror egentlig vi skulle hatt oss en geitebukk eller to... da hadde det kan hende blitt litt mindre plenklipping på oss i alle fall (og kanskje mindre av busker og planter også... Huff nei, kanskje ikke så lurt allikevel)
 Denne meget forseggjorte og flotte bukken ovenfor er i keramikk og kjøpt på Bifrost, et kunstnersenter/-utsalg  på Os i Nord-Østerdal. Den er bare så utrolig herlig og så er det et rom oppå ryggen dens som man kan sette en plante oppi eller fylle med snop ;-)) Husker dessverre ikke navnet på kunstneren, men mener å huske det var en dame. Råflott er den iallefall og akkurat min stil.

Geitebukken ble kjøprt av meg til meg, så her traff giveren spikeren på hodet * smiler*
Den kostet "litt," men det skal håndlagde ting gjøre.... masse arbeid bak denne, og så er den jo helt unik! 
Den ble kjøpt som en belønning etter et vellykket marked jeg var med på for noen år tilbake.

Ha en fin kveld alle sammen. Nå skal vi kose oss med litt god kaffe og mandelpudding med bringenbærsaus.
Belønning det og, etter timer med hagejobbing ,-))


"Killebukken min ser du geita..."
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar