mandag 31. oktober 2011

Klar melding ut


For den som er helt avhengig av "Kaffe -Lars" sine tjenester om morgenen for å få igang maskineriet passer denne brikken (bordskåneren) særs godt;

NO COFFEE.
NO WORK.

 Enklere kan det vel ikke sies.
KLAR TALE dette.
Bare MÅ HA DET.... vet du ;-)) 
Men det må være GOD kaffe!
 (Og så med bilde av den "berta" da, skikkelig 60-talls-stil på den damen. Svensk, vet du ;-))

Jeg har forresten vært på sykurs i dag sammen med fire andre damer; kurs i quilting. Jeg var litt spent på forhånd.
Men du verden så mye fint man kan lage i det! Slettes ikke bare det jeg forbinder med tradisjonell litt kjedelig lappesøm (unnskyld meg alle quilte damer, mener ikke fornerme noen!); løpere med ruter og stjerner.....
Jeg ble imponert! Det er veldig mye lekkert og artig man kan lage om lærer seg de grunnleggende teknikkene/fremgangsmåtene og i tillegg er iderik!
Nytt land å innta! 
Ho-hooo!
Har DU noen gang lyst til å lære deg noe NYTT????
En ny hobby eller et nytt språk kanskje?
;-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar