tirsdag 25. oktober 2011

Er det mulig? JA, det er mulig!!!

Jippi!

 Fikk nettopp melding om at jeg har vunnet en (av to)  NOVAPLAN glasspanelovn  (Calor glass) hos 
Tine`s kreative hjørne.
Hun driver også en spennende butikk (Tine`s Shabby Chic shop) i Trondheim.
Masse kreative ideer er å finne i denne bloggen som jeg er innom daglig! Bloggen har vært på min bloggliste utrolig leeeenge......
; tineskreativehjorne.com - og er vel verdt et besøk!

Jeg er superheldig og kjempetakknemlig!
For det første så bor vi i et eldre hus med stooor takhøyde og da trengs det gode ovner mm for å varme opp rommene på vinterstid. Gamle hus er ikke som nye hus, - bare så det er sagt!
 Her er det tøflene og sokkene i forrige innlegg kommer inn.... *smiler*

(Huff, det ble et dårlig bilde av ovnen. Reklamebilde...)

Dessuten så er denne ovnen bare et SMYKKE; rålekker!
Gleder meg kjempemasse til å få den i hus. Hvilken gave!
TUSEN TAKK!
Dere skal få se et skikkelig bilde av den når den er kommet på veggen!
LUCKY ME!!!

1 kommentar: