søndag 2. oktober 2011

Loppis poppis



Mine aller siste loppefunn; en dypgrønn høy stettskål og en liten hvit blomstervase. Slike glassting pleier være populære så jeg er fornøyd med denne loppefangsten. For den nette sum av tilsammen 30 kr ble de mine.
Stettskålen ble forøvrig "innviet" i går kveld fylt opp med potetgull ;-)

En enslig liten Twistbit (en av få goddisbiter som "overlevde" gårdagens festligheter *smiler*) ligger og frister hvermannsen som går forbi spisebordet; "Noen som vil ha lille meg da? Nam-nam..."

Ha en riktig fin søndagskveld alle sammen! 
Her nyter vi alldeles nydelig høstvær, med sol fra blå himmel....

HJELP!
Er det forresten noen som vet HVOR man kan få kjøpt TAKROSETTER (hvite, runde) som er laget i et kunstmateriale - en slags plast-  tror jeg, og altså ikke i gips????
Har sett slike i en nettbutikk en gang,  men aner ikke hvilken det var.
Svært takknemlig om noen kan hjelpe meg!!!

Tove

2 kommentarer:

  1. skønne loppis fund:) jeg var selv på loppis i Bella Centret i København i går... og købte super skønne ting:)Anne Gine

    SvarSlett
  2. skønne loppis ting:) var selv på stort loppis i Bella Centret i København i går... og købte en masse skønne ting, det kan du se på min blog. Anne Gine

    SvarSlett