tirsdag 23. august 2011

Helt Konge ;-)


Disse to kongefamiliebildene fant jeg på samme loppemarked som det litt snedige bildet i gårdagens innlegg. 
Jeg synes disse er virkelig flotte, - spesielt det til venstre. (Det ser litt uklart ut her, men det er i helt tipp topp stand i virkeligheten.) Se så stilige de er og hvor stram og galant Kong Olav er ;-) 
Jeg regner disse bildene som små "skatter" (et annet dekkende ord er velsignelser....)
for de gjorde meg hjerteglad.

I ettermiddag har vi vært på tyttebærtur, så i morgen venter en ny rensejobb på meg.....
Lucky me! Bærhøsten er reddet! *glede*

Ha en nydelig kveld alle gode venner der ute.
<3`Tove

1 kommentar:

  1. Så fine bilder du har funnet..riktige små skatter:)
    Takk for koselig hilsen hos meg..er glad for å være tilbake:)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem Line E.

    SvarSlett