fredag 26. august 2011

Dette er flott


Dette er flott å bli minnet på, så skiltet falt jeg for umiddelbart da jeg så det i en nettbutikk. (Kjøpte det hos Lobelia.) Masse gode og kloke ord/råd her. 
Øverst står Office rules, men det har jeg ikke tatt med på bildet her, for det tenker jeg gjøre noe med da dette jo ikke bare er noe som gjelder i jobbsammenheng, men så absolutt i dagliglivet generelt....
Ta for eksempel:

Have faith
Think positive
Be honest
Show kindness
Encourage
Believe in yourself
Be patient
Focus

Aller nederst står det 

Do your best

Kloke ord, ikke sant? Denne skal opp her hjemme. Til daglig påminnelse og oppmuntring ;-)

Ha en riktig god fredag alle sammen!  
Må også din dag være god og må noen denne dagen se deg, - som Kronprinsesse Mette Marit sa om Håkon Magnus (; "Håkon Magnusmeg.")
Legg gjerne igjen en liten hilsen, - om du vil! Det er alltid koselig å høre fra dere!


I dag kommer forresten Kongen til Nord-Trøndelag. Og da blir det fest. Kong Harald er en fantastisk flott konge og person som jeg setter høyt! 
Stor klem til deg,
Tove


1 kommentar:

  1. Oj, kjempe kuult skilt ;oDD
    Onsker deg en super helg ;o))

    STOR klem Elisabeth ;)

    SvarSlett