torsdag 18. august 2011

Ingen vektproblemer her ;-)


Denne gamle og nydelige vekta  ble kjøpt på et marked nå i sommer. Liker både fargen - som for meg er midt i prikk det jeg har vært på utkikk etter - og utseendet på den.
Nå står den til pynt på en hylle på  kjøkkenet, men den skal bli brukt, - om ikke til å veie ting.
Ser mange muligheter her til alternativt bruk *smiler*

Har du funnet noe fint på loppis/markeder i sommer?
Jeg har noe annet også på lager som dere snart skal få se..... Jeg ble super duper kjempeglad da jeg kom over de "skattene"... så "wait and see"!

Torsdag, - og snart helg igjen! ;-) Du verden som tiden flyr og dagene kommer!
Tusen takk for hyggelige hilsener på bloggen.... det varmer mitt hjerte når dere legger igjen noen ord!

Tove

2 kommentarer:

  1. Hei på deg :)
    Takk for koselig kommentar hos meg :)
    Den vekta var helskjønn, skulle kjøpe en som var ganske lik nå i sommer men det var selfølgelig en som kom meg i forkjøpet :)
    Så jeg er enda på utkikk :))

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen :)
    For et kupp du har gjort på markedet da - den vekten var bare knallfin, og fargen helskjønn!

    Ha en finfin dag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett