onsdag 26. mars 2014





Vår pus; Sheeba, er den vakreste tigerpusen jeg vet om.
 Hun blir 5 år til våren og er blitt en stor og flott katt. Er bare så glad i denne skapningen - som er kosete når HUN vil det - men av og til også  litt uberegnelig!
Det er litt villdyr i denne søtnosen må du vite, og hun vokter eiendommen med iver!




Håper dere alle har en fin dag. Er det sol og vår hos deg?
Her skinner solen, og det sprettet opp krokus i blomsterbedet ved trappen ser jeg, men stemmen min er meget hes - har vært det snart en uke - jeg har "wiskeystemme" (hi hi...)  hører jeg folk si - så jeg er mest innendørs i finværet. Håper det snart bedrer seg....
Stakkars lille Madelen som var her i går og hørte på bestes rustne stemme når jeg sang sangleker og barnesanger til henne. Ho ho... Hun er alltid et takknemlig publikum som klapper og smiler og stamper med bena i gulvet når det er sang/musikk, så hun klaget ikke på ulydene og grumselydene i går heller! Skjønne lillegull! Det er vel egentlig bare hviskeleken vi skulle holde på med her for tiden... iallefall passer det best min stemme!


Nyt dagen - ute eller inne!
 ;-))


 

4 kommentarer:

  1. Så herlig innlegg :):) Elsker katter og denne så veldig kos ut ♥
    Måtte le litt av wiskey stemmen din,håper du ikke skremmer de rundt deg helt,hahah

    Nyt dagen og god bedring ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Herlig med så blå himmel og fine pusen!
    Riktig god bedring, har selv vært inne med influensa i de flotte dagene vi har hatt....... Ikke gøy, men det går jo over......
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. For en fin pusekatt. Jeg er kattemenneske og liker disse skapningene så godt.
    Har en kattegutt sjøl, også han med tigerstriper. En veldig grei pusegutt.
    Har hatt whiskeystemme en god stund sjøl nå, men har fått igjen min riktige lyd nå. Veldig godt, for det er slitsomt å snakke når man er hes. Ønsker deg god bedring.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. For et flott bilde av tigerpusen din - så fin oppi treet med den knallblå himmelen!!!VÅre katter koser seg også ute nå om dagene,og jeg tror de merker våren og blir litt ekstra yre de også,slik som man selv merker.Får litt ekstra energi liksom :))))
    Men med våren kommer det også alltid masse sykdom,og du er en av de uheldige skjønner jeg!!!! Masse god og snarlig bedring,travelt å gå sånn men vi slipper ikke unna innimellom noen av oss :/
    Toveklem:)

    SvarSlett