fredag 7. mars 2014






God fredag og helgestart til alle som kikker innom meg!
Her skinner solen enn så lenge, men metereologene melder om fire stormer i løpet av en uke nå fremover så da vil det kan hende bli både nedbør og litt vind rundt hushjørnene 
og bølger i håret... Hi hi..
Ja ja. Det vil vise seg om de får rett.











Her blir det fiskesuppe til midddag i dag,
 og den skal serveres i de lekre skålene fra GreenGate.
 Liker disse, både størrelsen er perfekt og i tillegg så er de i en "nøytral" dus grå farge
 som gjør at de matcher med det meste av andre serviser jeg har.




Men før den tid er det bl.a. trening hos fysioterapeuten.
Kneet var ikke særlig "hyggelig" i natt for å si det pent, så det ble dårlig med søvn på meg.
Får tro det går seg til etterhvert. De freste og styra jo bare verre inni kneet for å fikse meniskskaden så det er vel en naturlig forklaring på smertene. 
Disse idrettskadene er sannelig ikke bare-bare! Hoho.. 
(Høres så flott ut med  IDRETTSKADE, men det er faktisk sant. Fikk smertene da jeg trente på treningsenteret. Var nok vel overivrig med for tunge vekter på, fikk kanskje en vridning i kneet i tillegg og så var det gjort. Jeg har lært nå. Lytte til kroppen og stoppe ved smerter.  Dyrkjøpt smertefull erfaring dette! Huff...)



Forresten: 
Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får lagt til en sånn "Instagram-knapp" i margen på bloggen???  Hvor finner jeg det? 
Er nå på Instagram nå under navnet dronninghuset... så jeg tenkte det ville være fint å fortelle mine bloggvenner og følgere om det. Takknemlig for hjelp!
Besøk meg om du vil du også!



Ha  en riktig fin fredag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar