torsdag 6. mars 2014

http://kremmerhuset.no/sites/default/files/imagecache/shop-product-teaser/7071100668639.JPG

Denne kjekke brødboksen fant jeg hos Kremmerhuset, nå på salg.
Jeg liker den koksgrå fargen supergodt så jeg valgte den fremfor hvitt eller turkis. Stor og romslig er den og, - men brød skal den ikke brukes til!

Neida, den skal brukes til oppbevaring av allskens  HELSEFREMMENDE EFFEKTER - nytt ord for plaster, bandasjer, tape, saks, sårsalver, rensevesker og annet medisinsk utstyr som har en tendens til å havne forskjellig steder her i huset. Febermåleren skal også få bo der, selv om det er sjelden den brukes nå etter at barna er voksne...
 Neglesaks, fil, gode kremer og annet utstyr for pleie av føtter er det og rikelig plass til. Alt dette kan jeg samle i en liten kurv oppi brødboksen!


Fargen er i mine øyne super duper, for den skal stå i en hylle på badet hvor vi har slik farge på fliser på gulvet og i hele dusjen/ bak doen. Helmatch!

 Det er jo så smart å samle ting - det forenkler livet og det er i tillegg veldig praktisk.
Denne kan man jo bare bære med seg - lett som en plett!
Familiens nye ambulerende apotek for sårstell mm....



Alternativt bruk - I LIKE IT!!!!


1 kommentar:

  1. Meget god ide. Smart å samle sammen slike saker for da er det jo mye lettere å holde oversikt.
    Og ting behøver jo ikke brukes til det de er ment som. Jeg liker når man bruker ting til noe nytt.
    Håper kneet ditt er bedre.
    Klem fra Marit

    SvarSlett