søndag 16. mars 2014





Ute er det HELHVITT i dag.
Begynte å snø fredag ettermiddag.


 
Alle "guttene" mine - bestefar, far og onkel - er ute og lager snømann sammen med lillegull
mens jeg - bestemor - holder fyr i ovnen inne. Viktig det og!
 Det blir en stoor og flott snømann ser jeg!



Akkurat nå er det lyst, rent og ikke minst veldig trivelig ute for de som elsker snølek/-aktiviteter. Har jo knapt vært snø her tidligere i vinter....
Men jeg gleder meg til den forsvinner.... 
DA vil vi få skikkelig VÅRFEELING!
 LOVE IT!






3 kommentarer:

  1. Ja når snøen ikke hadde kommet før, kunne den holdt seg unna.
    Her er det fortsatt hvitt på jordene, men jeg kan gå på bar bakke akkurat rundt huset...
    Håper snøen forsvinner fort hos dere, så våren kan komme igang igjen.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Fy a meg , nei mer snø nå vil vi ikke ha ! Fin ny uke til deg ! Klem

    SvarSlett
  3. Vi våknet også til hvitt i dag, men det var knapt at det var hvitt så vått som det var.
    Nå er alt borte igjen, og det eneste ungene fikk brukt det til var å bli sørpe våt.

    Ha en fin ny uke!!

    SvarSlett