tirsdag 4. mars 2014





Under glassklokken...


Heisan!
Her går dagene og jeg mer eller mindre humper omkring på krykkene mine. 
Kjenner at kneet ikke er helt godt, men håper det har en normal forklaring (les: nylig operert/indre sårsmerter....)  - at de er forbigående og at jeg etter hvert og snart blir helt smertefri. Om ikke hadde det blitt en skikkelig nedtur... Liker ikke kjenne på smerter nå - har jo gått med smerter over året før denne operasjonen!
Trener hos fysioterapeut flere ganger pr. uke så det bare må bli bra. MÅ! Tålmodighet og utholdenhet i kombinasjon med trening er vel tingen!?




Ellers så har jeg tatt frem lerret og pensler igjen. Ta daaa!
Lager mixed-media-bilder (maling/decopage/ div.trykk mm). Skal la dere få se når ferdig......
Må jo holde meg litt i ro, så da passer det bra å jobbe litt kreativt ved bordet. 
Og så er det jo så GØY!



Hvilke planer har du for dagen? 
Her skinner solen i dag også. Jeg skal sjekke om Scillaen som er kommet ved husveggen åpner seg mot solen i dag. I går var det store himmelblå knopper... Love it. Like it!
Sender en ekstra varm tanke til de av mine venner som skriver til meg at de fortsatt sliter med masse snø - her snakker vi om kan hende opptil 1,5 meter snø! Jeg skjønner frustrasjonen og at dere er lei nå. Håper skyer/snøbyger/kulde snart forsvinner så den nydelige solen kan få litt fortgang på nedsmelting av snøen og det kan bli vårfeeling hos dere også!

 
Uansett:
 en hjertelig varm klem sendes herved til dere, mine kjære venner.
T :-) ve





2 kommentarer:

  1. Håper benet ditt kommer seg snart. Men det tar litt tid når man har hatt en operasjon.
    Trening og tållmodighet er nok det som skal til.
    Influensaen vil ikke gi seg hos meg, så jeg har blitt sykemeldt ut uka og planer for dagen og uka er derfor fraværende her...
    Hoster og hoster så jeg må holde meg innendørs. Får se om jeg finner på noe etterhvert, men formen er laber for øyeblikket. Det positive er at alt bare kan bli bedre. Hi hi.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Hei. For å blogge fra iPhone og iPad har jeg lastet ned Appen BlogPress. Det eneste problemet er at på iPad så blir ikke bildet på bloggen større når man klikker på det. Det gjør det fra iPhone. Ta bare kontakt på bloggen min om du ikke får det til. Lykke til.

    SvarSlett