torsdag 27. mars 2014




Perleblomster er noe jeg personlig setter veldig stor pris på å finne i butikkene grytidlig på våren. Når de dukker opp er det liksom håp selv om vi kan hende bare skriver slutten på februar. 
Det blir uansett litt vårstemning i luften da, - og det selv om snøen måtte ligge høyt oppover husveggene. Akkurat det pleier ikke være og har heller ikke vært noe problem her hos oss denne vinteren. Har vel hatt bortimot tilsammen tre uker med snø her hos oss fra  fjor høst - og da snakker vi bare om små mengder snø.
Men nå tiner altså det lille som har vært og det er deilig.
 Tenkte stikke innom gartneriet i dag og se om jeg får kjøpt med meg noen Stemor hjem, de småblomstrede. De er bare så søte. Og så skal Sheeba til dyrlegen for årlig vaksinasjon og sjekk...
Må jo passe på vakreste pusen!



Ha en fin vårdag alle venner der ute. 
Beklager at jeg er så dårlig til å legge igjen hilsener inne hos dere. Har hatt lite ork til det meste pga. mye smerter i foten og også alle luftveisproblemene... Men jeg besøker dere ofte allikevel skal dere vite!

 Her melder de forøvrig rundt pluss 15 grader i morgen - ser på nettavisa - and I love it!
Da kan jeg sitte litt i kjøkkenkroken med wiskeystemmen - og menisken min.
Ho ho... 
- men synge det skal jeg IKKE!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar