torsdag 23. januar 2014









Torsdag
- og passert midten av uka nok en gang.
 Snart helg - igjen!


Har hatt en lengre kuldeperiode her hos oss - men ikke mer enn rundt 8-10 minusgrader den siste tiden - allikevel gjør et microlag med snø og sur vind at det faktisk er mer enn kaldt nok for oss.
Liker ikke langvarig kulde, men skal ikke klage for vi hadde jo en fantastisk herlig og mild høst,
 - tross besøket av to-tre skikkelige uvær (Ivar og Hilde....)


Lengter etter våren jeg.... skal bli så herlig!
Flere enn meg?







 Skal bli trivelig å sitte i kjøkkenkroken igjen...







Trøsten får være at dagene er blitt lengre, merkbart lengre...
Erl yst til langt på ettermiddagen nå.
Love it!




Ha en nydelig tordag da - alle sammen!









3 kommentarer:

  1. Så fine boksar! Har to slike grå med Hjortesalt på hytta.

    Her er det opphaldsver og SOL! Men kan ikkje nyte det pga sjukdom.
    Voanr eg snart er på beina igjen.

    Fin torsdag til deg også :-)

    SvarSlett
  2. Flotte gamle bokser.
    Ja det skal bli godt med litt mildere temperaturer.
    Syns det er helt greit at dagene går fort nå.
    Hadde det bare sakket litt av når sommervarmen kommer.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  3. Du skal vite korleis eg ser fram til våren,lange lyse dager,mindre klær åååå blir heilt sjuk her etter meir varme for det gjere så godt:)
    Må få takke for alle gode kommentarer du har gitt meg,setter så pris på det skal du vite:)
    Ønskerdeg ein fine dag og håper alt står bra til med deg❤️

    Klem fra Lillian

    SvarSlett