fredag 10. januar 2014

Jeg har vært heldig

 
 
Her rundt juletider var jeg så heldig å vinne boken  Strikk fra Setesdal av Arne&Carlos, 
en bok jeg kan få masse glede av selv om jeg pr. dags dato ikke er noen stor strikkemester! 
Så er det altså et forbedringspotensiale og det er jo bra!
 
Jeg synes det er en flott bok – disse gutta er jo så utrolig kreative!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Boken er utgtt på Cappelen Damm og forleden dag kom den i posten. 




 
Det var hos Cathrine med den koselige og inspirasjonsrike bloggen
Cathrines Kreative Hjørne
http://cathskreativehjorne.blogspot.no/
 
jeg vant.
 
 
 
Så tusen takk Cathrine for den fine gaven!
 
 
 
 
 
 
 



 



Her er det inspirasjon i bøtter og spann 
- disse bildene viser bare bitte litt av bokens mange ideer -
så nå bør jeg nok bare plukke frem strikkepinnene
og sette i gang.
Herlig med nye ideer og gode strikkeoppskrifter!



Her kom det snø i natt.... smak av vinter!
God helg til dere alle!






2 kommentarer:

  1. Så gøy å vinne den boken da,de to per´ane der er virkelig kreative!!!!! Kanskje det inspirere videre :))))
    God helg må du ha uansett!!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  2. Stort tillykke med bogen. Det var dejligt for dig <3
    Den tror jeg skal på min ønskeseddel.

    Rigtig god weekend.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett