søndag 26. januar 2014





 Et herlig fargekick 
gjør godt en kjølig vintersøndag.
Ikke sant?
Solen skinner så vakkert utenfor vinduet og det gjør umiddelbart at tankene mine går mot den varme årstid hvor man kan NYTE solen i fulle drag - og det utendørs!


Har plukket frem noen bilder fra arkivet - du og du hvor godt det er med et bildearkiv - he he...
-   og som du ser er det noen fargefreshe bilder som får være med denne dagen.

Så forleden dag et innlegg om trender og en av årets store farger er orange 
- en farge som virkelig vekker oppsikt, spør du meg. 
Og så kommer rosa. 
Men det er vel ingen stor bombe... Rosa er ofte med i motebildet.
Orange, sier forståsegpåeren, den vil henge med også fremover i tid
og da er det ekstra kult for meg at noen av dronningene mine er i nettopp orange og rosa.
Jeg liker den kombinasjonen. Den har vært med meg lenge , den er bare helt rå, 
den tar ethvert rom "i eie". En dronning i denne fargekomboen gjør bare såå mye ut av seg og er et skikkelig blikkfang! Love it!




Blomstrede kaffekrus fra Greengate.
Nydelige roser og et Mummi-krus i irrgrønt og blått...(Samler på Mummi-krus!)
Bilder og farger man bare MÅ bli glad av,
og som måtte få krydre dagens innlegg.









 Helt på tampen  -
 et fristelsesbilde fra kjøkkenhagen. Søte, røde bringebær rett fra busken!
Vi går mot en herlig årstid dere, så hold ut hva som enn måtte være av minusgrader og stormfulle vindkast! Det går mot vår og sommer, -  uansett! Jippi!



Ha en superfin søndag ettermiddag alle som en!
 Snart skal middagen forberedes her hjemme; karbonader, poteter, stekt sjaminjong og wokede grønnsaker står på menyen i dag. Tradisjonelt, men godt!
Nam nam, spør du meg.
Og så tror det må bli litt is til dessert i dag... bare litt!

;- P

Smil!
 

 



3 kommentarer:

  1. SÅ HERLI MED FARVER
    DET MÅ JEG OGSÅ HA RUND MEG
    NYT KVELDEN SØTE TOVE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. De bringebærene til slutt her så fristende ut. Du og du det skal bli deilig med vår om et par måneder. Her har kuling og storm dominert de siste ukene.

    SvarSlett
  3. Jaja,lykken varte ikke lenge her du....nå blåser det skikkelig,både ute og inne nesten.Sånn er det med et dårlig isolert hus!
    Men men,den lille stunden med sol skal jeg sagtens leve lenge på :)

    Du snakker om Orange.Har sett mye i en mer lakserød/bringebærrød farge..eller aller helst en mellomting av de to - og det er så forfriskende og fint.B.l.a på Kid.Fikk lyst på,men får se evt hvor.Er ihvertfall deilig med fargeklatterFredag og helt nødvendig!!

    Selv om trenden også er i mye jordfarger har jeg absolutt inntrykk av at det kommer mye med farger også -gleder meg :)))

    Toveklem :)

    SvarSlett