tirsdag 7. januar 2014

Iherdig innsats

(arkivbilde)




Hei du,

 keativiteten blomstrer og nå om dagen arbeides det iherdig med å få ferdig noen dronninger som har stått lenge "på vent". 
Kjekt å få et spark i baken gjennom folk som ønsker kjøpe seg en, 
- det gledes.
Alltid trivelig med en hobbyaktivitet også da må vite. Iallefall når noen begistres av det du lager.
 Men ting tar tid....er mange timer nedlagt i en slik dronning. 
Den er ikke gjort på en dag, nei...
Ho ho. Nope!



Hvordan er din dag da? 
Jeg sliter så med luftveiene, hoster og hoster. Blir lei av dette for har skrantet så mye nå denne førjulsvinteren med forkjølelse etc. Må da ta slutt en gang denne hosten og!
Meldes forøvrig kaldere fra helgen av,
 skal vi få vinter i år og???

;-)




2 kommentarer:

  1. Så flink du er - og det er så kjekt når man er i
    det kreative hjørnet - har ikke kommet helt dit
    ennå jeg :) House Doctor har mye fint ja, og
    det er egentlig mye stilig rundt omkring som jeg
    ønsker meg :) - men så er det, det der med å
    fylle opp hjemmet med en masse da, blir jo fullt
    og så koster det jo en del. Så det blir ikke mye
    shopping på meg fortiden :) - men kjekt å drømme
    seg litt bort da :) Ønsker deg masse god bedring,
    og så håper jeg du får en fortsatt fin uke. Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Å for noen aldeles sjarmerendeherlige dronninger!
    Så dyktig du er!
    Deilig tid vi går i møte.....jeg ELSKER våren ❤️❤️❤️

    Kom til å tenke på......om du har svibler i hus......de kan gjøre luftveiene og nese,forkjølelse...mye være......de er SÅ vakker men en av de værste som fremkaller allergier.
    Så ut med de Om du har :))))
    Ønsker deg en flott uke:)))

    Klem Camilla .

    SvarSlett