torsdag 9. januar 2014





Lyse, lekre pasteller.
Liker.
Blek turkisgrønn og støvrosa... 
Helt meg!
Herlige farger!
Bærere av lysere tider - og ikke minst med en anelse vårstemning!
Bildene er fra arkivet,
- og selv om jeg har ommøblert og gjort mange endringer i huset siden de ble tatt -
 så har jeg vasene fortsatt! (Og lysestakene!)




Hei!
Jeg holder på med dronningene mine fortsatt... er så mange "småoperasjoner" å ferdigstille en. Ting tar tid!
Og så hoster jeg, hoster og hoster og er bare så LEI av denne innmarie og langvarige tørrhosten som og holder meg våken om nettene!
Nå må den bare forsvinne snart!
Er dere friske og raske eller er det flere enn meg med f.eks. plagsom forkjølelse der ute??? 
Utrolig hvor satt ut man kan bli av en gjenstridig forkjølelse. Grrr....


Uansett, god bedring til alle dere som er under dyna, eller bare litt småskral i dag!
Jeg føler med dere! Håper noen steller ekstra godt med dere i dag...


Fineste torsdag til alle sammen!
 




3 kommentarer:

  1. Uff ja den hosten er så lei , den er her også. Nydelige farger ! Sikkert moro å lage de flotte dronningene dine ! Fin dag til deg og god bedring ! Klem

    SvarSlett
  2. Herlige farger.
    Godt bedring til deg.
    Her har vi nettopp merket starten på forkjølelsen. De to minste har startet, håper den ikke blir langvarig.

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Meget fine vaser du har og dejlige farver :)
    Rigtig god bedring og god weekend <3
    Knus her fra Danmark.
    Birgitte

    SvarSlett