lørdag 4. januar 2014

Mot vår







Ikke ryddet ut julen ennå jeg - men så startet den først den 21. des og her da hos oss!!!
Tenker juletreet og det lille av pynt ellers pakkes ned i morgen kveld eller mandag
- da blir det litt-"tomt"-i-huset-følelse noen dager, men uansett deilig med mer plass og luft igjen.


Tror jeg må ut og kjøpe inn en koselig plante eller kan hende en bukett krispi tulipaner
- med løfter om vår - snart. Det er bare så trivelig.

Jeg elsker tanken på at det nå går mot vår! Er ei skikkelig vårjente!
Spekulerer forresten på om jeg skal plante ut Julerosa mi... det er jo ikke frost i bakken, så kan hende den berger? Er meldt mildvær her de neste 10 dagene også...


Ha en fin lørdag.

klem


1 kommentar:

  1. Kom over bloggen din og likte meg så godt her så
    jeg la deg til i min bloggliste.
    Gleder meg til å følge deg inn i 2014.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett