torsdag 30. januar 2014

(Hi hi... med en tannpirker, - oppdaget den etter at bildet var tatt og lagt inn på pc`n. Den er forøvrig i plast. Kan godt reklamere litt for den; den er superfin, myk og passe tynn og så absolutt den typen tannpirker jeg foretrekker)




Morn!

Alt innenfor rekkevidde.
På buffeten i spisestuen står en stabel med dekketallerkener.
Kjekt å ha, - men jeg glemmer dessverre litt for ofte å bruke dem når hverdagsbordet dekkes.
;- (



Og det er jo hverdager vi har mest av, ikke sant?
Hyggelig med litt omtanke i hverdagen.
Tror jeg må skjerpe meg; gjøre ukedagene litt mer festlig!




Ha en finfin torsdag!




1 kommentar:

  1. Det er absolutt verdt å gjøre hver dag unik.....jeg er ikke alltid like flink til det. De fleste dagene forsvinner i samme grå masse.

    SvarSlett