mandag 27. januar 2014








Det er noe helt spesielt med VÅRLØKENE
når de kommer i butikkene.
De lokker frem lykkefølelsen i meg.
Skal ikke mer til.



Venter bare på at disse skjønnhetene skal dukke opp i en blomsterbutikk like ved her.
 Hvem vet, kan hende er de her allerede??? Var ikke innom Hagesenteret før helga, så det kan jo være de er kommet i hus. Håpe håpe.
På Ikea - for de som bor i nærheten av det varehuset - skal de visstnok være kommet i salg for en stund siden.



Noe så nydelig som blå Perleblomster...! Sukk!










 De drar rett og slett himmelen ned!
Liker!




Må dagen din ha en åpen blå himmel over seg!








3 kommentarer:

  1. Herlige vårløker.

    Ha en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. når dem kommer i nærheten av meg, skal jeg kjøpe inn masse, for disse er noe av det vakreste jeg vet på våren......ja, altså ikke vår her....enda!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Her hos meg har perleblomstene vært i salg i to uker. Jeg kjøpte i venninegave forrige helg og de hadde både hvite og blå. Selv falt jeg for en stor bukett tulipaner i alskens farger, herlig fargekick!
    Elisabeth

    SvarSlett