mandag 25. februar 2013

Trivelig og utfordrende!




En tid lagde jeg massevis av tags....
Masse arbeid og mye moro, kan man si. Elsker jo sitte med slikt puslearbeide!
(Har ennå noen igjen om du ønsker kjøpe....)
Har selv tags hengende på kroker og knotter rundt om i huset. Små detaljer som gjør mye ut av seg, synes jeg! Fine gammeldagse bilder, tekster fra en salmebok eller andre gamle bøker, noen med Bibeltekster, perler, blonder, stempel og div. annet stæsj...

Forseggjort - og vakre!




Nå i dag skal jeg fortsette med maleriene mine....
Gleder meg, - kjempegøy å la fantasien få fritt spillerom! Men det er også veldig utfordrende! 
Og krevende!
Hva holder du på med på fritiden?
Noen kreative prosjekter?
Vil gjerne høre!




Fineste mandag til alle som kikker innom og takk for hyggelige kommentarer!
 Setter pris på dere alle!
 Gjem det i <3 ditt!




1 kommentar:

  1. Fritid??? Hva er det?? :)

    Jeg har fem barn, der de tre minste alle har spesielle behov. I tillegg har vi hus og hage som er midt i en total renovering. En fritidsbolig fra ca 1660 som skal pusses opp og en fritidsbolig hage som skal bli hage igjen.

    Ikke så mye fritid.
    Blogging, det er fritid og terapi!!

    Ønsker deg en flott dag.
    Klem

    SvarSlett