mandag 25. februar 2013

Eggende egg, men høna mangler ;-)


 Kom plutselig på at jeg har igjen noen skikkelig kule PÅSKEEGG 
og de er det mulig å få kjøpe av meg. 
Alle er hånddekorert.... noen kan åpnes, men ikke alle.
Dersom du er interessert, ta kontakt og forklar hvilket du kunne tenke deg.
Bildene er fra i fjor, så du må bare fortelle hvilket du tenker på så skal jeg skjekke om jeg fortsatt har det her hjemme...






Det går jo fort til påske nå og disse eggene er bare kjempefine å ha liggende fremme til dekorasjon. Noen har tekst også. 
Om du går inn på blogshopen min og skroller deg nedover finner flere bilder av påskeegg.


Ha en fin ettermiddag!

Vet du, her var det 14 plussgrader i solveggen i stad. 
Jippi!




3 kommentarer:

  1. nydelig dekorerte egg :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Mange fine innlegg og så mye
    fint du lager... Syns selv
    det er kjekt å sette seg ned
    å lage ting, det er veldig
    koselig :) Tusen takk for så
    hyggelige ord du legger igjen
    hos meg ღ Klokken som du lurte
    på husker jeg ikke hvor jeg
    kjøpte, det er noen år siden,
    men jeg vet jeg har sett den
    flere plasser, blant annet hos
    Nina i Paradiset :) Ønsker deg
    en fortsatt fin kveld, og uke
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Å SÅ FLINK DU ER
    DI VAR VELDIG NYDELIGE
    NÅ GÅR DA FORT MOT PÅSK JE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett