søndag 17. februar 2013

Finest av alle





Har tatt noen avleggere av en Geranium jeg har, - begynner å få røtter nå ser jeg. 
Mener huske at den er cerisefarget og ikke en Dronning Ingrid eller Mårbacka som jeg synes er de aller vakreste typene av sorten.


Uansett, disse potteplantene passer svært godt inn i landstilen, den lyse og nordiske, 
og bærer med seg en touch romantikk. Ikke sant?
Åpne vinduer, blondegardiner som flagrer lett i vinden og Geraniumer i vinduskarmen.... 
Perfekt!




Ønsker alle en fin søndag!
Her laver snøen ned i dag, og vinterferien er i gang....
Ja, det skal vel være snø da
 - når vinterferie!!!






6 kommentarer:

  1. må ha sånne i vinduskarmen på sommeren :-)

    har aldri tenkt å ta avleggere ....det skal jeg jammen prøve :-)

    Ha en fin søndag!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Slike har jeg også mange av, skal ta de opp fra kjelleren i starten av mars, og klippe de ned. Så flott plante du har bilde av. Disse hører absolutt med til landstilen. :)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Helt enig! Jeg elsker dem♥
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg☺ Klokka har jeg kjøpt i en svensk nettbutikk som heter Par Courrier, jeg er kjempefornøyd med den!

    Ønsker deg en fin søndag og vinterferie! Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Jeg husker godt at min mor tok avleggere av dem i min barndom. De er nydelige, men passer best innendørs hos oss for de tåler ikke så godt vind og regn som det er mye av på Jæren sommerstid...

    SvarSlett
  5. Å SÅ HERLIGT BILDE
    GLEDER MEG TIL DI BLOMSTRER FOR FULLT
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Ja de er så fiine! Gleder meg til de kommer i butikkene! Fin tirsdag til deg! Klem Ane

    SvarSlett