fredag 15. februar 2013

Nå skjer det




Tror jeg må prøve å få tak i noen Perleblomster til helgen.
Har lenge tenkt å skaffe meg noen vår-løkplanter uten at det er blitt noe av.
 De er bare så koselig, synes jeg, - de bringer liksom våren med seg inn i huset.


Her skinner solen i dag, luften er betraktelig varmere og det drypper fra taket!
 Nå skjer med andre ord det vi har ventet på lenge.
 Det er våren som forsiktig banker på døren ;-) 
- og akkurat det kan jeg godt like!




Ønsker alle en god vårstemt fredag!





5 kommentarer:

  1. løkblomster er bare så vakkert :-)
    her er det litt mildere , men det fryser på bakken.....håper på sol en av dagene...trenger det!

    Ha en fin helg!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Løkblomster er så vakkert og frisker slik opp inne,elsker dei og måtte nett kjøpe meg eg og:)
    Godt å tenke på at våren nærmer seg,skal bli så utrulig godt!
    Fine helg til gode deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Jeg elsker perleblomster, jeg har noen løker som ble avglemt etter avblomstringen i fjor, men nå spirer og gror de, jeg er så spent på om de kommer opp :o) Ei strålende helg med enda mer vårsildring ønsker jeg deg :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Når løkblomstene er i hus får jeg vårfølelse. Fin blogg du har

    SvarSlett