onsdag 6. februar 2013

Goddag, gode dag!



Velkommen onsdag - og midtuke!





Har i dag plukket frem bilder vist før, men disse mini Påskeliljene er bare sånne gledesspredere at de godt kan vises flere ganger....
Rene små-soler, - ikke sant? Gulfargen er rene energibomben! 







Nydelige blå Perleblomster er heller ikke å forakte... synes de er flotte i den lille trekassa med hank.
Jeg må nok snart ta en runde og se hva blomsterbutikkene har å by på av VÅR- løkplanter.....
Det er noe spesielt med disse løkplantene vi får kjøpt om våren!



Fin dag, fin onsdag og midtuke!




4 kommentarer:

  1. Alltid herlig med løkblomster inne,eg kunne tenkt meg kvite perleblomster men ikkje så lett å få tak i men kanskje Plantasjen har,får sjekke der:)
    Her er det sol idag men kaldt,det skal visst vare ei stund og!

    Fine dag til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Løker er så fint å ha inne nå som vi "bikker" mot våren.
    I går kjøpte jeg Scilla siberica BLÅ på plantasjen, de har fått komme i kopper rundt om i huset.
    Gleder meg til de kommer ut, da blir det like vakkert som hos deg :)

    Janne

    SvarSlett
  3. Vårfølelse får jeg av disse bildene! Herlig ! Om en måned er vi der sånn ca.. Takk for koselige ord du legger igjen inne hos meg! Det er så koselig! Ønsker deg en fin onsdagskvelden! Mette

    SvarSlett
  4. vil si at dette er det vakreste på våren :-)
    det var et bra utvalg på ikea ( av alle ting) påskeliljene var også kommet.....skal snart inn i huset em også ( bare vente litt)

    nydelig bilder :-)

    klem tone


    SvarSlett