tirsdag 26. februar 2013

Trender og stilskifte........






Trendene skifter og nå er det plutselig in igjen med messing og kobber.
 Har to store lysestaker i messing (kjøpt på loppis) som jeg er glad jeg ikke har spraylakkert 
(har aldri tenkt på det, men vet det var veldig pop en tid å spraylakkere messing....)



Synes det skinner vakkert i messing når lysene er tent.
Mine to fem- og sjuarmede er robuste og forseggjorte. 
Glad for dem.




Har du messinglysestaker gjemt i skapene dine 
- eller fremme på bordet kan hende?






3 kommentarer:

  1. Jeg har nettopp arvet noen gamle messing lysestaker. Ante ikke at det var inn igjen, og jeg som ikke har funnet en plass til dem enda :)
    Fin dag til deg!!

    SvarSlett
  2. jeg kjøpte noen søte messing lysestaker som jeg hadde planer om å lakkere, men det gjorde jeg heldigvis ikke :-)
    men jeg kommer ikke til å skaffe meg noe mer i messing....blir ikke kult om alt skal bli messing igjen ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Ja jeg har masse messing på lur. Selv om jeg nok har spraya litt også.Er ikke så glad i å pusse da.
    Klemz

    SvarSlett